Krull

Skrev i går att jag skulle spana efter kameraväska, men på expert hittade jag ingen som passade, de var antingen för stora eller för små. Muttrade om detta för Joakim på kvällen som då frågade mig om jag inte hade varit in på Fuji fotocenter. Hmm finns det på gränby? sedan gick det upp ett ljus för mig att så är ju fallet. Det blir en sväng in dit i dag istället.

Klockan 12 ska jag och Tristan plocka upp Emma sedan åka till gränby för att köpa med sallad samt en kameraväska. Sedan har vi tänkt bege oss till Fjällnora hundbad. Dessvärre är vädret inte så spännande, det blåser och är molnigt. Det bekommer dock inte Tristan, han lär nog gladeligen bada ändå. I brist på regn är badvatten inte helt fel för att bättra på krulligheten hos en lagotto.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback