Lövudden.

Det har varit en mycket trevlig dag vid utställningsringen. Fint väder, trevligt sällskap och massor av mysiga lagotto. Kan det bli bättre? Jag åkte 06.30 i morse och kom hem 12 timmar senare. Trött är jag, jättetrött. Någon närmare beskrivning av dagen kan komma en annan dag, tex i morgon om jag orkar. Tristan haltade så vi gick aldrig in i ringen, vilket kändes jättetråkigt men men sånt är livet. Får se hur det är med hans tass i morgon. Hur som så får han i alla fall följa med i morgon igen då jag säkert kommer vara borta hela dagen och Joakim ska åka in till sthlm och jobba.  Eftersom jag inte hade någon hund att visa knäppte jag massor kort på en massa hundar istället, håller just nu på att lägga in dem i datorn. Men de kommer upp en annan dag. Lär ta lika många kort i morgon..

Nu ska jag duscha av mig, ta en kort prommis med prinsen sedan slappa i soffan och sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback