min to do lista är avverkad.

förutom att förbereda oss mentalt, det har vi inte gjort. Hade mer eller mindre ställt in mig på att lämna Tristan hemma. Men han haltar inte hela tiden utan bara i bland, så som när han är stel. I dag har vi därmed inte gått några längre prommisar utan bara runt kvarteret och det märktes nu i kväll på tristan. Satan vad han drog och skuttade, full med energi. Om han nu har så ont och haltar hur kommer det sig att han är som en gasell upp och ur säng och soffa? Vi får se hur det är med honom i morgon, han får följa med till västerås så får vi se vad som händer där. Vi får värma upp innan vi ska in i ring, för när han är "varm" då märks det ingenting. Sprang lite med honom  nu i kväll och Joakim sa att Trisse sprang som vanligt...

Det är vänster fram som det är något med, har gång på gång tittat på tassen men det syns inget, samtidigt som han är jätterädd om sin tass. Förhoppningsvis är det bara en sträckning...

Vi har i alla fall plockat fram allting som ska med, och enligt smhi ska det bli helt ok väder. Frågan är dock hur jag ska få med mig allt, får nog gå med grejerna först och sedan hämta Tristan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback