Trevlig dag.

Vilken trevlig dag jag har haft! Fullt upp hela dagen. Började morgonen med en prommis därefter en dusch. När jag kom ur duschen insåg jag att det såg förjävligt iut i lägenheten. Maria skulle komma 45 minuter senare, det var till att städa snabbt. Maria och jag drack kaffe respektive te och snackade skit någon timma. Sedan pratade vi uppsats, eller mer svor uppsats. Prommis med Tristan. Sedan ned till stationen för att hämta Emma som kom med tåget från sthlm. Vi åkte ut till ulva kvarn där vi åt lunch sedan återvände vi hem hit för att dricka te och snacka skit ett par timmar. Emma fastnade rejält för Tristan och jag kan nog påstå att det var ömsesidigt. Han låg nöjt med huvudet i knät på henne (även om hennes bäbismage var lite i vägen). Vi tog sedan en kort prommis med tristan. Bilade sedan ned på stan för att goffa i oss varsin burgare på Max innan Emmas tåg gick. Återigen, jättetrevlig dag, det är alltid lika trevligt att träffa Emma även om det händer för sällan. När vi flyttar till sthlm lär vi nog ses mer. 

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

"När vi flyttar till sthlm"? Jasså ni ska flytta hit. När då? Vart då?

Postat av: Hannah

La: eftersom J jobbar i sthlm så vill han flytta dit, för mig är det bara att följa med. Det finns ju ett par sjukhus att välja bland samt bättre lön än här i uppsala. Vi kommer väl flytta när jag är klar och har mitt leg, dvs i januari. Vart vi ska bo är ingen som vet, där vi lyckas köpa en svindyr lägenhet anar jag...

2007-07-20 @ 07:57:53
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback