Jobba och packa

Om cirkus en timma börjar jag jobba, en härlig kökstur i dag igen. Ska ta och baka bullar i dag igen. 10 glada timmar med en timmes rast, då passar jag på att åka hem till prinsen.
När jag kommer hem i kväll måste jag packa, för i morgon kväll åker vi till gotland. I morgon jobbar jag till 16, men ska se om jag kan sluta tidigare så behöver jag inte stressa. Båten går vid 21 på kvällen och man bör vara där ungefär 1,5 innan båten går. Joakim tycker att jag ska komma till östermalm för att hämta upp honom, jag säger att det kan han glömma... Joakim föreslog även att vi skulle mötas i nynäshamn, det kan han också glömma. han måste vara med som kartläsare. Jag bävar för att köra i sthlm, jag försöker undvika det så länge som möjligt.

Surfade hitta.se samt eniro.se för att hitta bra vägbeskrivningar. Hitta.se tyckte att jag skulle köra genom gamla stan vilket jag tycker låter som en urusel idé. Eniro.se:s vägbeskrivning låter mycket bättre...
Joakim får sluta tidigt så att han kan åka till uppsala så plockar jag upp honom på stationen här för att sedan åter åka mot stockholm...

Kommentarer
Postat av: La famiglia

Essingeleden, strax innan den tar slut svänger man av åt vänster (eller snarare kör rakt fram) mot Nynäshamn. Hur enkelt som helst.

Postat av: Hannah

La: jag blir stirrig bara av tanken av att köra i sthlm

2007-06-27 @ 14:34:53
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback