Midsommar

Förra året på midsommar bilade Joakim, jag och två kompisar ned till några andra kompisar i Lund. Det blev en trevlig midsommar, på midsommardagen gjorde vi en impulstrip till tyskland för att köpa alkohol. I år var planen att Lundsingarna skulle komma till Uppsala men det blir det dessvärre ingenting med. :(
Så i år har Joakim och jag inga större planer förutom att vara hundvakt. På midsommarafton jobbar jag till 14 sedan far vi mot örebro-trakten. På vägen stannar vi till i kvicksund för att plocka upp Zamba och Basta sedan far vi hem till mamma och pappas hus (de är då i tyskland). Vi får ta det lungt i helgen, slappa, grilla och äta jordgubbstårta.
Ingen midsommar utan jordgubbstårta! Sill däremot, det kan jag klara mig utan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback