Midsommarafton

I går midsommarafton jobbade jag till 14. Därefter åkte jag hem för att hämta upp Joakim och Tristan sedan begav vi oss mot kvicksund för att hämta upp Basta och Zamba. Hos Björn och Lotta bjöds det på jordgubbar och glass. Vi fick även våra nummerlappar till gotland :D
Zamba och Tristan fick åka där bak i bilen medan Basta fick sitta i buren i baksätet. Basta har nämlige en tendens att smita fram till framsätet innan man ens har stängt luckan där bak...
När vi kom hem till mamma och pappas hus åt vi rostbiff och potatissallad sedan slöade vi i soffan. Både Basta och zamba var gosesugna. Basta "skedade" med mig i soffan medan Zamba låg på mina ben.
Det blev en väldigt omidsomrig midsommarafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback