Onsdag

i dag hade jag tänkt att ta en förtjänad sovmorgon till 7.30 men Tristan tyckte att det var gosdags vid 06.50. Lyckades somna om en liten stund, sedan var det bara att gå upp och bege sig ut på prommis. Under vår prommis mötte vi en liten bostonterrier-fröken som Tristan blev kär i och pussades med. Hennes matte och husse tyckte att Tristan var så snygg och fin. De gillade hans vita lock i pannan. När vi skulle åka upp med hissen träffade vi på granntjejen Flora och hennes matte, vi har inte träffat dem på jättelänge. Tristan och Flora verkade glada över att träffas.  

Nu ska jag åka till Maria för att plugga, vi håller just nu på med metoddiskussionen. *gäsp* I kväll blir det arbeit mellan 16.15-21.15. Förra veckan jobbade jag bara jättelånga turer och den här veckan är det många korta turer. På fredag jobbar jag 7-11. Lite lagom så där. Efter det blir det plugg och på kvällen ska jag baka pestobullar till lördagen.

Kommentarer
Postat av: La famiglia

Pestobullarna ser jag fram emot. Var det bara pesto emellan, eller något mer? Har du tänkt tanken med lite rökt skinka eller knaperstekt bacon också? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag har ju aldrig ätit något sådant, så det är lite svårt att föreställa sig hur det smakar.

Postat av: Hannah

La: jag har tänkt tanken att ha mer saker i, kanske lite riven parmesan i bullarna. jag har själv aldrig bakat dessa bullar, ska bli intressant..

2007-06-13 @ 10:41:36
Postat av: La famiglia

Parmesan tror jag på

2007-06-13 @ 12:35:32
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

La:mm jag med.. :D antingen blandar man det i degen eller river över..

2007-06-13 @ 14:21:43
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback