PM för Gotland

Nu ligger PM ute för Gotlandsutställningarna. På lördagen 30/6 är det 25 glada lagottos anmälda för Luis Catalan (kommer utsökt att tänka på bakverken catalaner. mumma). och på söndagen 1/7 är det 22 lagotto i ringen för Henric Fryckstrand. På lördagen är det även 5 lagottovalpar samt 2 på söndagen.  

Båda dagarna är det cirka 20-30 hundar innan i ringen, vilket är ganska skönt, då behöver vi inte vara på plats jättetidigt. och eftersom restiden är max 15 min eller liknande behöver vi inte åka tidigt heller. Eftersom det bara är 20-25 lagotto är det hela över på under 2 timmar.  Vilket är en bra och motiverande ursäkt för att få med Joakim båda dagarna, han muttrade lite när jag sa att jag skulle ställa båda dagarna. Förhoppningsvis följer svärfar och svärmor med som hejarklack nu när jag inte har min posse med. Känns lite tråkigt och konstigt att åka på utställning utan mamma och Lotta. Vem ska nu ge mig tips? Hoppas att det är några andra trevliga "kändisar" där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback