Söndag söndag söndag.

Vilken tråkig dag! Det spöregnar ute och det har det gjort sedan Tristan och jag var ute på morgonprommis vid 09-tiden. Joakim är på kontoret i sthlm för att få lite gjort med uppsatsen. Tristan sover som en stock, han är helt slut efter gårdagen. Och jag, jag har inget roligt att hitta på förutom att skriva inlägg på bloggen och surfa andras bloggar. Eller jag skulle kunna skriva på den där jävla uppsatsen som jag är så trött på att jag skulle kunna spy, men maria har inte mailat den senaste kopian så det är inte möjligt att arbeta med det ändå. Just nu väntar jag på att lasagnen i ugnen ska bli färdig, inte för att jag är hungrig utan mest för att jag måste äta. Vid 16.15 börjar jag jobba, inte direkt vad jag känner för att göra i dag. 
Nu centrifugerar tvättmaskinen, dvs snart dags att hänga tvätt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback