05.30

Vaknar jag till av att prinsen börjar röra på sig, hör hur han viftar på svansen, då är det bara att låtsas sova/somna om så går han och lägger sig igen. Vilket han gjorde, fast inte som han brukar göra utan han hoppade upp i sängen och lade sig brevid husse och sov. När klockan ringde 06.00 reagerade varken Joakim eller Tristan utan de snusade gott vidare medan jag trött som en apa fick släpa mig upp. Friheter är vad han tar sig.. (Tristan alltså) Jag är van vid att ha hundar i sängen och tycker att det är ok, men Joakim har sagt bestämt nej till det. Trots det får Tristan komma upp och gossa lite i bland, sedan får han gå ned, eller han går ner av sig själv, han får alltså inte sova i sängen. Men senaste veckan smyger han upp mer och mer i sängen, men jag hör inga protester från Joakim...

I dag hoppas jag att föreläsarna kommer, annars blir jag arg som en orm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback