Blommor och kladdkakor.

Efter jobbet åkte jag hem för att hämta Joakim och Tristan, sedan åkte vi till Plantagenför att köpa penséer, tulpaner och lite andra blommor. Tyvärr har jag inte haft tid att plantera penséerna i kväll. Får göra det i morgon när jag kommer hem från skolan.

Just nu håller jag på och bakar kladdkakor som Joakim ska bjuda på, på Juridicum i morgon eftersom det är han sista dag där på måndag. Det blir en vitchokladkladdkaka och en chokladkladdkaka med krossadchoklad och nougat. Jag blir såå sugen och inte kommer jag få smaka någonting :(


Kommentarer
Postat av: pappa

Nej tänk på Kolhydraterna. Ingen kladdkaka där

Postat av: Hannah

Pappa: men det är ju så gott. Du vet den där vita som AC hade gjort till Wincents namngivningskalas.

2007-03-29 @ 22:46:47
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Pappa

Ja den var grymt Gooooood.
Säkert flera rundor runt skogen.

2007-03-30 @ 05:25:56
Postat av: Hannah

Pappa: ja fler varv, eller annars kan man springa i takt med Basta

2007-03-30 @ 07:09:59
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback