Dagens badpojke

Skulle de senaste dagarna ha badat Tristan inför Lilla stockholm, men det har bara inte blivit av förs i dag. Tristan går inte direkt självmant i duschen, det var precis som om han förstod vad som var på gång, för han gick och lade sig och vägrade först resa på sig och följa med mig. 
Vår dusch är inte den största och det är svårt att komma åt hela hunden när man står utanför så jag kom på att det enklaste sättet är att jag också mulade in mig i duschen. Nu är Tristan ren och fin, han sitter ute i solen på balkongen och torkar. 

image15

Tristan ser lite sur ut, vilket han kan vara men jag tror mest han njuter av solen!
 


Kommentarer
Postat av: "mams"

Vill man va fin får man lida pin !!!!!!
Jag ska ge mig på "Bettan" ikväll.

2007-03-27 @ 11:27:50
Postat av: Hannah

Mams: det kan gamla bettan behöva!

Postat av: La Familia

Ia är redan badad, inte minst för att få bort löplukten inför dagisintroduktionen i går. Men tro inte att hundjäveln är ren för det. Det går ganska snabbt att smutsa ner sig om man ger sig attan på det. Och det gjorde uppenbarligen Ia igår.

2007-03-27 @ 13:31:52
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

La: jag tyckte att jag hade tvättat Tristan noggrant men trots det blev det smutsiga tassavtryck på badrumsgolvet när han kom ur duschen. Moppen är min bästa vän.
tyvärr blir de lika snabbt skitiga igen,(snabbare än de blev rena) :P

2007-03-27 @ 13:36:37
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback