Gosgotto.

I natt har jag sovit oerhört dåligt. Vänner till mamma och pappa kom från norge i går kväll och sov över här, de skulle sova i gästrummet, där jag vanligtvis sover, jag skulle sova hos mamma så skulle pappa ligga i soffan. Men mamma snarkade så jag valde soffan i stället. Soffan är väldigt skön att sova i, så den i sig var inte orsaken till att jag sov dåligt utan anledningen var att Tristan var gossugen klockan 03.00, 06.00 samt 07.00. När jag vaknade vid 07 kunde jag inte somna om för att det var ljust ute och jag hade inte dragit ned persinnerna. Eftersom mams och paps skämtat om att frukosten serveras klockan 07 tyckte Tristan att det var dags att gå upp så han fortsatte sin väckningsrunda inne hos mamma och pappa.
I kväll kommer jag somna tidigt och Tristan kommer stängas ute från rummet.

Kommentarer
Postat av: "mams"

"Men mamma snarkade så jag valde soffan i stället."
Detta är elakt förtal tycker jag!!!!! Eller??????
*asg*

2007-03-12 @ 09:18:59
Postat av: Hannah

Mams: det var sant. fast pappa sa att du hade slutat sedan.

Postat av: "mams"

Den som sover syndar icke !!!!!!!

2007-03-12 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback