Inte bara tryffel

Anledningen till att jag och Tristan åkte till örebro var inte bara för att leta tryffel utan för att vara med på Wincents namngivningskalas. Vet inte vem som har kommit på fenomenet, men min bror och hans fru har inte döpt sina barn utan de har haft namngivningskalas och i lördags var det som sagt Wincents tur.

Wincent ser ut att tänka: Vad fasiken kan du inte sluta fota nu? annars kommer jag dreggla på dig sedan. (vilket han gjorde, som straff)

På söndagen åkte mamma, Tristan och jag för att hälsa på mormor på "hemmet". Tristan blev väldigt omtyckt av både mormor, personal och av de boende. Djur har en fantastisk inverkan på personer med demens, mer djur i vården. Men oftast finns det någon sur person som är emot djur och som förstör för alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback