Jobbe

I dag blir det dåligt med bliggelibloggande, jobbar 8-17.
Denna månad har jag fått i hop ganska många jobbtimmar,
nästan 80 h och det är inte illa pinkat med tanke på att jag
pluggar heltid. Eller ofta har jag tid att jobba men det finns
aldrig några lediga turer. Men nu har jag fått en massa turer
av Petri. och det tackar jag för.
Det är nu när det börjar närma sig sommaren som jag verkligen
behöver jobba eftersom lönen kommer en månad senare.
För april har jag ganska många timmar, men jag kan jobba mer.
Maj är rätt tomt, men det dyker säkert upp turer. Iofs behöver jag lägga
mycket krut på min C-uppsats, men kvällar kan jag jobba!

Nu ska Tristan ut på prommis. Tänk IKEA-reklamen där de drar
ut hunden. Såååå trött är han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback