Klockan 15:28

och jag har fortfarande inte kommit in i duschen i dag, eller jag har varit inne i duschen, men det var Tristan som duschade. Nu är jag ialla fall snart på väg, sitter med hårinpackning i håret (skräll). Hade tänk att spendera eftermiddagen med att spela det jätteroliga spelet min bror skickade till mig, men prövotiden är slut och jag lyckas inte installera cracken.. min dator är dum. Tycker att Joakim ska komma hem och fixa det åt mig.
Var och tränade förut, det var riktigt skönt, har inte tränat på 3 veckor... måste komma i gång igen, men det finns så dåligt med tid, det är viktigare att gå ut och gå med Tristan. Och det är motion det också! Men om 2 veckor börjar jag och Maria med vår C-uppsats, så då kan vi piska varandra till att komma i väg och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback