Money money money.

För någon månad sedan vann Joakim och jag 10000 i en tävling som arrangerades av packline
Vi har tänkt att vi skulle köpa en semesterresa för pengarna.
Men vi har FORTFARANDE inte fått några pengar. Mammas arbeteskamrater som vunnit tre veckor, men
har bara fått pengar för en vecka.
Joakim har mailat och ringt ett flertal gånger. Förra veckan fick han till svar att de trodde att huvudkontoret i Norge skulle betala ut men att de skulle fixa det, vi skulle få pengarna i torsdags 22/3 men än har vi inte fått några pengar. Joakim har mailat igen men får inget svar, mammas arbetskompisar har också mailat och de får inte heller några svar. Det är Joakim som har haft kontakt med dem så jag kan ju gärna inte ringa. Det är nog lika bra det för jag skulle inte vara annat än otrevlig. Fast det har vi väl rätt att vara?!

Joakim funderar på om han ska polisanmäla dem eller stämma dem. Medan jag funderar på om jag ska kontakta Aftonbladet eller Expressen och säga BUHU ge oss våra pengar, vi är fattiga studenter.

Kommentarer
Postat av: La Familia

Jag föreslår det senare. Ring kvällspressen.

Postat av: Hannah

La: ja jag funderar allvarligt talat på det. Det kanske sätter fart på dem!

2007-03-28 @ 13:10:02
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: "mams"

Jag föreslår Expressen då, för det var där min arbetskamrat hittade annonsen om tävlingen.
På dom bara!!!!! *morrr*

2007-03-28 @ 14:38:44
Postat av: Hannah

mams: expressen it is then

2007-03-28 @ 14:43:04
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback