Packad och klar.

Nu har jag packat ned så gott som allt, nu ska jag bara packa in mig och Trisse i bilen, sedan drar vi till örebro för att spendera helgen där. Fast först ska vi stanna vid Maria och lämna av en bok, blir halshuggd om jag glömmer det. När jag kommer till örebro blir det lunch med Martin och kanske pappa om han är i stan, sedan ska jag till min frisör Ulla och fixa lite. Sedan hoppas Tristan på en långpromenad i skogen iofs är han helt slut efter morgonens prommis men han har snart återhämtat sig. Han undrar om Elisabeth Höglund (Basta) vill följa med?
I morgon blir det årsmöte för SLRK, det lär bli ett intressant möte... På söndag blir det våfflor, jag har bjudit in familjen Hobbelberg. 

 

Kommentarer
Postat av: "Bettan"

Vet inte om jag kan följa med på skogspromenad!!
Måste ju tänka på frisyren.

2007-03-23 @ 13:45:44
Postat av: La Familia

Jag ser också fram emot SLRK årsmöte. Vi kommer inte vara där, men jag vet att det blir spännande. Det är nästan så att du får rapportera från det, för den officiella rapporteringen kanske det blir lite si och så med.

Postat av: Tristan

Du är så fåfäng, antar att det är för att du inte är lika naturligt snygg som jag

2007-03-23 @ 18:31:14
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

La: jag tar med mig penna och papper för att anteckna allt som sägs, jag är van att anteckna snabbt från föresläsningar... Som sagt vi lär väl få vänta ett år eller två innan den officiella återgivingen kommer, de är ju inte direkt snabba i den där klubben

2007-03-23 @ 18:40:33
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback