Soffpotatis

Hurra hurra, trots att jag varit en riktig soffpotatis och inte pluggat som jag borde, så klarade jag medicintentan. Nu återstår det bara att vänta i någon/några vecka tills nästa resultat kommer, vore trevligt om jag klarade farmakologitentan jag skrev i fredags också.
Är precis hemkommen från skolan, den här kursen verkar rätt flummig, arbetsplanen som ska upprättas kan man praktiskt taget göra som man vill, eller vissa punkter ska vara med. På eftermiddagen föreläste en kille från Idélab omm kretivitet och entreprenörskap. Han var en bra föreläsare och vi fick göra en massa roliga kreativitetsövningar, gav inte så mycket men roligt hade vi.   

Nu ska jag köra i gång tvättmaskinen sedan ta en prommis med prinsen.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lilla soffpotatisen!
Du måste ligga i och plugga,The grades makes the future,and the income!!!!.

2007-03-20 @ 18:46:37
Postat av: Hannah

Pappa: ja ja jag ska. Bara jag klarar allt är det lungt, det är ingen som bryr sig hurvida man har G eller Vg när man söker jobb, bara att man har leg

Postat av: Pappa

Grattis till att du klarade din tenta som du var orolig för

2007-03-20 @ 21:01:33
Postat av: Hannah

Pappa: din kommentar vill inte synas, men tack ändå!

2007-03-20 @ 21:58:04
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Se nu ville den visa sig

2007-03-20 @ 21:58:37
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: "mams"

Grattis från mig med!!

2007-03-21 @ 06:17:23
Postat av: Hannah

mams: tack tack

2007-03-21 @ 06:21:52
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback