Sol

Solen värmde ordentligt under promenaden, det är dags att börja leta vårjacka. Förra våren var jag ute för sent och fick därmed ingen ny vårjacka så i år måste jag ha en. Den gamla är så sliten, den får bli en hundjacka.
Nu börjar solen komma in på balkongen, jag har hängt tvätten därute i hopp om att den kommer torka finfint i solen. Även Tristan torkar fint i solen, jag har lagt ut hans fäll så han sitter på den och lutar sig mot väggen och ser ut att njuta av solen. Det känns som om jag hellre går ut på långpromenader i dag än tentapluggar, men med en tenta på fredag måste jag nog plugga lite också.


Kommentarer
Postat av: C

Hejsan! Gå in på länken nedan och bli värvd av mig! Vinnpris.se är en sida där du tävlar om otroligt bra priser, bland annat en Laptop, Ipod, mobil, biobiljetter .. Ju mer poäng du har desto större chans är det att du vinner något av dessa. INGET kostar.. Du samlar poäng på många olika sätt, genom att värva andra, svara på "dagens fråga" m.m. Bara genom att logga in får du poäng :) Det är värt en titt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback