Storhandling

I dag har vi varit på kvantum och storhandlat, så nu är vi en massa mat hemma igen, skönt att slippa gå och småhandla hela tiden. Det var totalt kaos på kvantum, hur mycket folk som helst, typsikt lördagar... Joakim brukar vara den som kör vagnen, antingen följer han mig eller så står han stilla på ett ställe och väntar medan jag plockar saker. Jag försöker sätta honom i "arbete" för jag blir tokiga på alla andra hundra karlar som står och hänger över kundvagnen och blockerar vägen för mig. Så typiskt karlar! Varför kan de inte engagera sig i handlingen?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kolla med mamma hur jag gör!!!!!!

2007-03-17 @ 20:08:41
Postat av: Hannah

Pappa: ok, det ska jag göra. Är du ens med? ;P

Postat av: cos

jag blir irriterad på ALLA med vagn. ni tar ju bara plats & är i vägen! (fast iofs så tillhör säkert just ni den där lilla minoriteten som förstår att man inte måste ställa vagnen på tvären i gångarna när man går ifrån den & plockar...)

vad är det för fel på att handla civiliserat direkt ner i kassarna (eller korg, när det inte finns självscanning)? bra armträning när man veckohandlar!

2007-03-17 @ 22:13:16
URL: http://berattarladan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Cos: man måste ha vagn om man handlar mycket och ja naturligtvis hör jag till minoriteten..

2007-03-18 @ 06:52:23
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback