Sushi, bio och rödvin

Lyckades hitta och köpa en vårjacka i går, den sista som fanns kvar, var i min storlek och passade bra, jag behöver dock köpa en jacka till, en hundjacka, har tittat på en röd jacka med tyg som står emot regn (på coop av alla ställen) den blir nog en bra hundjacka.
Jag har haft sushi-cravings de sista dagarna och i går fick jag med mig Joakim (som är trött på sushi) till DD, jag åt sushi och han åt Yakitori efter att vi slängt i oss maten begav jag mig till Filmstaden för att möta upp mina arbetskamrater. Det var "se upp för dårarna" som blev sedd av oss, den var helt ok, stundtals ganska klyschig.
Jag är inte överförtjust i svenska filmer men det kan vara roligt att se någon i bland och eftersom Joakim garanterat inte gillar svenska filmer var det perfekt att ta tillfället i akt och följa med "tanterna". Efter bion gick vi till Terassen och tog ett glas vin, rödvinet jag drack var jättegott, när glaset var tomt var det så passande att en buss precis skulle gå.
 
På tal om sushi och Yakitori, Joakim mådde jättedåligt i natt, mådde illa, hade ont i magen och svettades som en gris... Kan det vara kycklingspetten måntro? Jag smakade en bit och jag mår bra, Joakim kan ju ha fått en bit som var dålig.     

Kommentarer
Postat av: "mams"

Han har nog fått "sjukan" hi hi hi

2007-03-14 @ 08:48:44
Postat av: Hannah

Mams: jag tror Tristan har smittat honom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback