Tasty Planet

Kläderna är nu provade och allt satt bra förutom ett linne som får åka tillbaka tillsammans med den gula toppen. Skjortklänningen som är vit med röd/blåaränder, satt bra och var fin, dock något genomskinnlig men det kan kanske bero på att jag hade svarta underkläder på mig när jag provade. 

Nu har min bror äntligen fixat spelet åt mig så nu kan jag spela, spela, spela hela natten lång. 
Ska försöka komma mig för att gå in på SKK:s hemsida och anmäla Tristan till Västeråsutställningen 22/4, sista anmälningsdag är om en vecka. 

Något som är konstigt och störande är att jag fortfarande inte har fått något tentaresultat, två av lärarna har mailat ut att deras delar är rättade men den tredje väntar vi fortfarande på, de där 15 arbetsdagarna som de har på sig att rätta har gått... Kanske är det så att jag inte har klarat mig och därför ej fått något resultat?

Tänk det snöar... :P

Nu ska jag spela :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback