Tentafrågor.

Uj vad jag längtar tills att klockan ska bli 08.30 i morgon och jag ska få skriva den jäkla tentan, vill bara ha det gjort och hoppas på att jag blir godkänd. I dag sitter jag och gör gamla tentor, det går så där, tar hjälp av böckerna men förhoppningsvis lär jag mig något samtidigt. I morgon borde även resultatet från förra tentan komma.. Hoppas hoppas hoppas att jag blir godkänd, men jag är dock tveksam till att jag har klarat psykiatrin.. men men omtenta om 14 dagar! Bara att sätta i gång och plugga till det då!

På tisdag börjar en nu kurs, pedagogik, någonting om sjuksköterskan som ledare eller något i den stilen. Kursen är bara 2 veckor som är fyllda med heldagsföreläsningar samt att vi ska upprätta en arbetsplan av något slag som ska examineras på ett seminarium.

Nu ska jag mysa lite med Trisse innan jag fortsätter med tentafrågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback