The Sweet Escape.

På måndag den 19/3 09.00 släpps biljetterna till Gwen Stefanis The Sweet Escape Tour 2007 och jag ska ha biljetter om jag så ska döda för dem. Jag ska göra mitt bästa för att få biljetter helst med bra platser, som back up-plan ska jag höra med svärmor. Hon har nämligen något "hemligt" trick att få tag på biljetter, ska nog ringa henne i kväll och höra hur hon gör. Konserten är den 10/10, svårt att veta om man är upptagen den kvällen så här långt i för väg men vad jag än skulle vara upptagen med kan jag nog ändra på. Jag har inte varit på konsert på jättelänge, sista var Depeche Mode-konserten i somras. 
Någon som vill med på Gwen?  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se Gwen, fast en onsdag i oktober är lite svårt att veta vad jag gör då. =(

2007-03-15 @ 10:58:16
Postat av: Hannah

Säger vem?

Postat av: cos

fastnar mitt meddelande denna gång?

inget uppsala för mig denna helg. :/

2007-03-15 @ 15:00:51
URL: http://berattarladan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Cos: jao det har det gjort.. denna blogg funkar inte alla gånger som den ska...
Häpp... då får vi hänga nästa helg om jag får tid över.

2007-03-15 @ 15:10:18
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback