Bjäffs

I går var Maria och jag på uppsatsseminarier, det gav inte så jättemycket...  Bara två kvar att gå på, vi har tänkt ta det nästa vecka... Den ena uppsatsen var helt ok, den andra var värdelös och när examinatorn frågade om någon av de som lyssnade hade några synpunkter fick jag ett infall att säga vad jag tyckte men jag lyckades hålla band på mig. Träffen med handledaren gav inte så mycket heller, hon hade inget nytt att komma med, vi vet vad vi ska göra samt att vi ligger efter. Fler och fler i klassen blir klara hela tiden... Skrik och panik.

Nu kommer Maria för dagens pluggsession. Det är bara att ligga i nu om vi ska bli klara till midsommar... Nästa torsdag börjar mitt sommarjobb, men förmodligen kan jag byta bort några dagar så att jag kan plugga istället. I kväll och i morgon kväll ska jag jobba, har inte alls någon lust! tackade faktiskt nej till att jobba i går kväll, vilket jag är glad för att jag är så satans trött... Har även tackat nej till att jobba på lördagkväll. DUMT gjort av mig, storhelgsob... oh well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback