Dogblogg 8 maj

I dag har varit en jättetråkig dag. Klockan ringde tidigt när husse skulle upp, hoppade då upp och gossade lite med matte. Sov sedan en stund till på golvet, sedan ringde väckarklockan igen hoppade då upp och gossade lite mer med matte, tyckte att vi skulle ligga kvar en stund till men hon skulle upp. Sedan blev det en prommis i 45 min. Matte åkte därefter till Maria och hennes läskiga flock, efter några timmar kom matte hem igen och vi gick en prommis. Hade tänkt lattja lite i rastgården men där hängde det några fåniga hundar som övade på att stå fint, undra om de ska till Österbybruk i helgen. När vi gått 30 min gick vi förbi rastgården igen och de höll fortfarande på, därmed ingen lek med bollen :(  Matte var taskig och lämnade mig ensam igen för att jobba men husse kom hem efter någon timma. 
Verkligen tråkdag, i morgon har matte lovat att vara hemma nästan hela dagen.

Nu ska jag gossa med matte.

/ Mr. T   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback