Gäsp.

Jösses! är helt slut efter att ha jobbat hela dagen. var inte direkt pigg i morse när klockan ringde. I går kväll kom en kompis förbi för att titta på schlagerfestivalen, förvarnade att jag kommer somna, lyckades dock hålla mig vaken till 23-tiden sedan somnade jag.
Dagen har gått fruktansvärt sakta, trodde aldrig att arbetspasset skulle ta slut. Det bästa på hela dagen var när jag hade rast och fick sova en stund. Men nu ska jag se till att få dagens dos lagottogos. Det blir en tidig kväll i kväll.  

Kommentarer
Postat av: "mams"

Gnattizzzz gumman och tack för en trevlig helg!!!
Kramizzzzzz z z z z z

Postat av: Hannah

mams: har sovit en stund till soffan, ska nu förflytta mig till sängen.. godnatt. kram

2007-05-13 @ 22:46:16
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback