Lagottotjuv

Jag skrev här om dagen om att Tristan slaktat min "godispåse" I går inhandlade jag en ny. I dag när jag kom hem låg den nya på golvet. Där hade jag inte lagt den, utan den låg i bokhyllan sist jag såg den. Han hade varit och snott den IGEN, men den här gångern fanns inget godis i, därmed är den fortfarande hel... lade den på samma ställe i bokhyllan igen och nu i kväll satt jag i soffan, Tristan kom upp och gossade lite. Efter ett tag går han bort till bokhyllan där påsen ligger, ställer sig på armstödet och sträcker sig efter påsen... Luktar lite.. häpp inget godis i den nu heller såg Tristan ut att tänka. 
Jag harklade mig och frågade vad han pysslade med, varpå han försöker se jätteoskyldig ut...
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Ögontjänare kallas det ...... ha ha ha ha ha

Postat av: Hannah

Mams: nu förstår jag inte vad du pratar om

2007-05-30 @ 20:34:20
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Helena o Tosca

Tosca är ju en riktig tjuv, så jag tycker jag har blivit bra på att ställa saker tillräckligt högt upp....
De är allt duktiga, de små krulliga hundarna.

2007-05-30 @ 22:45:01
Postat av: Hannah

Helena & tosca: påhittiga är vad de är...

2007-05-31 @ 08:24:17
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback