Plantering

I går var jag på Plantagen och köpte nya blommor att ha på balkongen. Nu på morgonen/förmiddagen har jag planterat blommorna, vita pelargoner och blåa hänglobelia. Efter planteringen städade jag hela balkongen. Jösses vad skitigt det är där ute. Allt var helt svart, och det var inte länge sedan jag torkade av där ute sist. Kan det bero på att alla jävla grannar som har balkong runt oss röker som borstbindare...Det luktar ständigt rök i vår lägenhet. SKITKUL! Det borde vara förbjudet att röka på balkongen. Har flera gånger tänkt skriva en motion om detta till styrelsen, men det har aldrig blivit av. Nästa gång vi flyttar vill jag inte bo i närheten av rökare.

image33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint det blev på balkongen. Hoppas inte pelargonerna gulnar av nikotin-förgiftning *asg*

Postat av: Hannah

det finns en risk för det

2007-05-27 @ 18:51:30
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback