Tips från Tristan.

Tycker ni att era mattar och hussar är tråkiga på morgonen?
Tycker ni att de sover för länge?
Då har jag lösningen för att väcka dem på ett effektivt sätt och eftersom vi krulltottar är så söta och gossiga kan matte och husse inte bli arga på oss..

1. Hoppa upp på husse och buffa på honom med huvudet, lägg dig sedan på rygg för att åla och böka runt, sparka lite lagom med tassarna så att du får gott om plats.
2. Hoppa sedan över och lägg dig på matten och slicka henne i ansiktet så att hon vaknar. Buffa sedan lite med nosen på henne och rulla runt på rygg så att hon kan klia dig på magen.

Har husse somnat om?

Gå då ned till fotändan av sängen och slicka på hans fötter.


Kommentarer
Postat av: "mams"

Här är det omvända roller, Tristan. Här försöker de gulla, gosa, klia på magen och jag vet inte allt som de försöker med för att få liv i MIG.
Jag vill ju sova, ovanför huvudkuddarna, utsträckt i min fulla längd, aaaahhhh såååå sköööööönt......

Postat av: Tristan

Basta: du är lite underlig du

2007-05-06 @ 09:49:41
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback