to do

I dag ska det pluggas, jobbas och packas. Ångrar mig ganska rejält att jag tackade ja till att jobba i kväll, visst är det trevligt med pengar men jag har saker jag måste fixa med. Måste börja packa inför helg. Hur i hela havet ska jag redan nu kunna bestämma vad jag ska ha på mig på fredagen och lördagens utställningar? Jag måste packa smart, vilket inte är min starka sida... Packa får jag göra i kväll, har i alla fall tvättat allt som skall tvättas. Håller just nu på och tvättar min slitna hundjacka, den kan ju åtminstonde vara ren..
Något annat jag borde göra är att införskaffa ett par nya gympaskor, frågan är om jag ska köpa ett par riktiga walkingskor (upplever dock dem som lite klumpiga) eller om jag ska köpa ett par lättare sneakers. Har spanat runt lite, har hittat ett par walkingskor som passar och som inte är superklumpiga men några sneakers som faller i min smak hittar jag inte...

I morgon vid lunchtid far jag mot örebro, efter 14 ska jag vara hos min frisör

Kommentarer
Postat av: "mams"

Ska vi ses på Marieberg imorgon em och shoppa loss ????

2007-05-15 @ 10:31:15
Postat av: Hannah

Mams: borde blir klar hos ulla vid 16-tiden

Postat av: "mams"

Jobbar till kl.16.00 så det passar ju bra !!!
Tänkte oxo köpa mig ett par nya "walkingthedogsskor" mina gamla läcker in vatten.

2007-05-15 @ 11:51:19
Postat av: Hannah

mams: så då tycker att jag ska vänta och köpa ett par i örebro? tänkte försöka hinna bort till gränby i dag och köpa ett par annars

2007-05-15 @ 12:09:45
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: "mams"

Gör som du vill !!! det var en tanke bara .....

2007-05-15 @ 12:55:38
Postat av: Hannah

Mams: får se vad jag hinner med

2007-05-15 @ 13:11:00
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback