Tröttaklubben

Jag är en person som behöver mycket sömn, minst 8 timmar per natt för att jag ska kunna fungera "som folk" natten till fredag blev det 4 timmar och natten till lördag 5-6 h sömn, dvs på tok för lite... Jag har försökt sova i kapp, men jag är fortfarande jättetrött. Och jag är inte den enda som är trött, Tristan låg helt utslagen i går kväll och snarkade som en gris. Nu ska jag åka till Maria för att plugga så Tristan får ha en lugn och skön dag samt passa på att sova när han är ensam.

I lördags på utställningen var Tristan enormt trött, han ville helst ligga i sin bur och sova. När jag skulle ta ut honom ur buren för att han skulle få röra på sig innan han skulle in i ringen så lade han sig bara på sidan och sträckte ut sig och såg ut som om han inte hade några som helst planer på att röra på sig. När han sedan väl skulle in i ringen satt han under taket i tältet och ville inte alls gå ut i regnet.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback