07:10

vaknade jag av att en liten lagotto smög sig upp för att lägga sig på min rygg. Han låg där ett tag och trampade som en katt för att sedan glida ned i sängen mellan mig och väggen. Där rullade han ihop sig som en liten boll intill min mage. Sedan sov vi så till 08.40. När vi kom ut för att gå vår morgonpromenad blev Tristan helt till sig när han upptäckte all snö ute. Dessvärre var det plaskigt och blaskigt, Tristan föredrar sin snö isig. Tog ett par varv in på planen när vi sedan skulle gå en sväng mötte vi Helena, hennes föräldrar och hundarna så vi följde med dem tillbaka in på planen och tog ett par varv till.
Tristan studsar likt en gasell efter snöbollarna jag kastar. Jätteroligt, ögonen riktigt lyser på honom.

Nu ska jag göra mig i ordning, väntar på att J ska bli klar i badrummet sedan ska vi bort till kvantum och storhandla.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback