Clean

Planen för helgen var att rå-plugga men eftersom uppsatsseminariumet blev inställt och böckerna jag beställt från biblioteket inte har kommit så finns det inte så mycket jag kan göra. Det enda jag kan göra är att läsa igenom, rätta och skicka in hemtentan jag skrev i veckan. Suck det jag inte gör denna helg frå jag ju bara göra en annan helg. Lite frustrerande eftersom jag vill få hemtentorna gjorda och känner just nu att jag har energi till att göra det. Men men finns inte så mycket jag kan göra åt saken när jag inte har referenslitteraturen som behövs.

J är på kurs i dag så jag vet inte vad jag ska hitta på. Ska väl ta och städa så att det blir rent och snyggt här hemma. Sedan blir det nog en långprommis till i det härliga vädret med prinsen. Just nu håller han på att ta igen sig efter morgonens långprommis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback