Det blir en tur till Solna

i dag igen...
Dessvärre har inte J tid att gå på visningen i dag så jag får gå själv. Så går han på visningen på tisdag kväll. Helst skulle jag vilja ha någon med mig som jag kan diskutera med. Men Maria kan jag nog inte släpa med mig i dag igen. Frågan är om jag ska ta tåget till sthlm och T-bana ut till Solna eller om jag ska ta bilen. Men det är så tråkigt att åka bil själv. och så var det där med fickparkering, å så är det uppförsbacka på gatan lägenheten ligger på. 

Det negativa med denna lägenhet är som sagt att det inte finns någon tvättmaskin. Men det kanske jag kan leva utan.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Den lägenheten kan du ju inte köpa, om du måste fickparkera i uppförsbacke, varje dag?? Men det finns kanske parkering som hör till lägenheten?

Postat av: Yvonne

Den lägenheten kan du ju inte köpa, om du måste fickparkera i uppförsbacke, varje dag?? Men det finns kanske parkering som hör till lägenheten?

2007-11-18 @ 17:47:15
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Hannah

yvonne: Jag kommer nog be någon parkera bilen sedan kommer jag aldrig flytta på den! :) Nää men jag kommer inte använda bilen varje dag, förhoppningsvis får jag jobb på karolinska och kan då cykla. parkeringsplatser fanns det massor men vem de tillhör var ovisst för det var dåligt med parkeringsplatser som tillhörde föreningen, bara 6 st, som det är kö till.

2007-11-18 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback