Firande

I går eftermiddag kom hela familjen Hobbelberg och farfar för att fira mig. Som jag önskade mig fick jag delar till min mårbackaservis. Inte jordens roligaste grejer att få men när jag ändå inte kan komma på något vettigt jag vill ha så är porslin en bra grej. Av mamma och pappa fick jag en bättre systemkamera. Pappa fick min 300D så fick jag en nyare och bättre 350D. Jag är jättenöjd med bytet. Tycker att det är stor skillnad på kvalitén på bilderna. :D Nu blir det ännu roligare att fota. Av Joakim fick jag ett jättetjusigt Efva Attling armband. Så fint så fint! :D 

Till förrätt blev det färska havskräftor och bröd. Mums! 
Varmrätten bestod av bakad potatis, marinerad ungsstekt fläskfilé, olika röror till potatisen samt sallad. även detta var jättegott. Till efterrätt serverades sachertårtan jag slängt ihop. Jag har aldrig gjort sachertårta tidigare. Men den blev sååå god och smaskig. Malthe tryckte i sig 2 stora bitar av tårtan. Jag tror han gav den väl godkänt.  

Kommentarer
Postat av: salma

Trisse du är utmanad av mig.

Nosgos

Postat av: Anonym

Salma: ok. ska kolla in nu när jag får ha datorn i fred medan matte hostar och snorar i soffan.

nosgos

2007-11-04 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback