Häcken full.

Insåg precis att jag har en del att göra innan jul och att det bara är 4 veckor kvar av praktiken (5 med denna vecka). På dessa veckor ska jag 
* skriva 3 hemtentor
* ha 2 seminarier, vilket innebär studieförberedelser 
* ha ett uppsatsseminarium med opponentskap. Jag kommer de närmsta dagarna/veckan behöva analysera sönder någon annans uppsats.
* Fixa till det sista på vår uppsats efter uppsatsseminariet.
* engagera mig i ett grupparbete
+ vara 32 h/v på praktiken
+ fortsätta söka jobb
+ fortsätta leta lägenheter.

Jag har helt enkelt häcken full! Kommer nog inte ha så mycket tid över till annat.
Säkert har jag glömt något.


Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Du glömde lagotto-träffen....
Vi kanske ska skippa den. Jag får fixa en i januari istället.

2007-11-20 @ 22:01:45
Postat av: Hannah

Helena: får fundera på om jag har tid för det. men jag tror det. hursom så måste jag gå prommis med Tristan

2007-11-20 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback