IKH 2!

Eller rättare sagt:
Ta mig fan!
Dra mig baklänges!
Nu blommar det i asfalten!

Vad svammlar hon om tänker ni säkert nu?!

Fick i går ett mail av Maria där hon skrev att vi skulle skicka in uppsatsen på onsdag. Ok! tänkte jag, nu har hon bestämt sig för det och då är jag med på noterna. I förmiddags pratade vi på telefon då börjar Maria svammla något om att "gå upp med uppsatsen" den 28/11. Jag undrar vad hon pratar om. Tydligen hade hon fått mail från the wicked witch där det stod att om vi skickar in uppsatsen senaste 12.00 i morgon får vi gå upp med den 28. Hon tog för givet att jag hade fått samma mail, men icke...

jag kan bara säga en sak: YES!
Vilken lättnad.

Om en liten stund kommer Maria, då ska vi fixa till det sista även om det innebär att vi får sitta till midnatt. Efter den 28 har vi sedan 10 dagar på oss att fixa till det examinatorn tycker skall åtgärdas, det är alltid något..

FAN VAD GÖTT!

:D

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag bara undrar; Hur krångligt kan det vara med en uppsats. Det är inte lätt att förstå sig på, tycker jag.

Postat av: Hannah

Yvonne: det kan vara mycket krångligt om man har en inkompetent handledare. Vi skulle ha varit klara i juni, nu är det november..

2007-11-20 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback