Kalla fötter

Fortsättningen på gårdagens lägenhetshistoria kommer här. Vi lade som sagt ett bud och så lade någon annan ett bud och så lade vi ett litet bud till sedan stod vi där ensamma, förutom några andra som skulle titta på lägenheten i kväll. Och om dessa andra inte var intresserade var lägenheten vår. Detta gav mig kalla fötter eller rättare sagt iskalla fötter. Å så blev jag osäker. "Lyckligtvis" var det andra paret intresserade och bjöd över oss så vi slapp lite fint undan. Den var fin men som sagt det var en del att åtgärda... Och jag vet inte om Hornsgatan dvs mitt i smeten är rätt. Nu ska vi istället och titta på en lägenhet i solna som har fast pris. Visst den behöver också nytt kök (enligt min standard) samt snyggare tapeter/målningar men med tanke på priset är 600 tkr mindre än lägenheten på hornsgatan så kanske man kan kosta på den det. Och att piffa upp den höjer ju bara värdet på lägenheten = tillfälle att tjäna pengar så smånigom. Och så får man lägenheten som man själv vill ha den. Badrummet är redan tip top med massagebubbelbadkar och plats för TVÄTTMASKIN. Är det något jag inte kan leva utan är det disk- och tvättmaskin.
Jösses! Detta tar massor av energi och tid.

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Min tvättmaskin kommer emellanåt och hämtar tvätten själv, sällan jag behöver gå ner i tvättstugan (ja, jag är bortskämd!). Jättepraktiskt!
Diska klarar jag dock av....

2007-11-15 @ 22:50:26
Postat av: La Famiglia

Now we´re talking!!

Postat av: Yvonne

Människan är anpassningsbar, det går att klara sig utan diskmaskin även om man redan har vant sig.

Var utan ett tag innan vi renoverade köket i det förra huset.

Dock vet jag inte hur det skulle gå utan tvättmaskin??

2007-11-16 @ 16:55:09
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Hannah

Yvonne: jag är anpassningsbar för det mesta men en diskmaskin kan jag inte leva utan och inte heller tvättmaskin.

2007-11-16 @ 16:57:09
Postat av: Hannah

Helena: sköter inte Tosca disken?

2007-11-16 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback