Lagotto + snö = lycka

Gissa om Tristan blev överlycklig när han upptäckte all snö ute. Det första han gjorde var att slänga sig omkull och rulla sig. Under morgonprommisen fick vi syn på Helena & hennes föräldrar, Tosca och Cimba inne på planen. Men det såg ut att vara en massa fler hundar där, men när vi närmade oss försvann de så då kunde Tristan och jag smita in på planen till Tosca & co. Både Tristan och Tosca blev väldigt snygga i sina snökostymer. Efter ett tag fick vi syn på en lagotto. Det var Maggan. Maggan är en 6-månaders lagottotik som Helena och jag har hört rykten om. 

Tristan åkte in i duschen när han kom hem, detta för att smälta bort all snö.

Spana in
Helena & Toscas blogg för att se bilder på våra snömonster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är avundsjuk på er snö.

2007-11-10 @ 16:39:03
Postat av: Hannah

Salma (antar jag): snön kommer nog till er också

2007-11-10 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback