På rymmen

är jag, från praktiken. Eller jag har faktiskt fått ledigt eller rättare sagt jag har tagit "studietid" för att åka hem och "plugga". Men i själva verket ska jag ta en ordentlig prommis med prinsen i det fina vädret (innan det försvinner) sedan ska jag väl fara till sthlm och spana lägenhet. Just lägenhetsspanet känns dock lite onödigt den kommer bli för dyr för oss. Men Joakim envisas så jag får väl i alla fall titta på den. På söndag vill jag spana på en lägenhet i Solna igen. Denna lägenhet ligger ett par hus bort från förra lägenheten i solna som vi spanade på. Dessvärre finns det ingen tvättmaskin och det finns inte plats för någon heller (som det ser ut som på planritningen).. Just nu är jag dock nästan mer intresserad av en annan lägenhet i solna som det är fast pris på och rätt "billig" med stockholmsmått. Den är dock inte lika "uppiffad" (men det finns plats för tvättmaskin och den har massagebubbelbadkar) men för det priset kanske man kan ta sig råd att slänga in ett nytt kök själv, samt lite tapeter och färg? En liten tanke bara...
Det är verkligen en hel djungel det här.. Kan inte någon bara tala om för oss vad som är bäst?

Nu ut i solen!

Kommentarer
Postat av: La famiglia

NEJ!!!!!

(för det går inte)

Postat av: Hannah

La: nej jag vet!

2007-11-14 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback