Sovmorgon

I dag är jag "ledig" från praktiken. Känner mig rätt utvilad då jag somande i soffan klockan 21.00 i går kväll, vid 23 förflyttade jag mig till sängen och sov sedan till 07.45.
Nu är det en rejäl morgonprommis som gäller. Annat som står på dagens lista att göra är att
* hänga på låstet för att köpa billig hundmat klockan 10.00
* försöka hitta J:s bibliotekskort för att hämta ut kurslitteratur som jag har reserverat
* köpa julstjärnor
* städa
* sätta upp julgardiner i vardagsrummet/köket samt ta fram adventssaker. Brukar dock aldrig tok-pynta eftersom vi nästan aldrig är hemma och på julen åker vi båda bort. J till Gotland och jag till mams och paps. Den stora frågan är dock vem som ska ta med sig Tristan...
 * plugga
* tvätta

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tristan skall naturligvis till sina Lagotto friends i Talby. Springa i skogen och leta tryffel.......

2007-11-30 @ 13:22:42
Postat av: Hannah

Pappa: ja det tycker jag med. Vet inte om jag klarar mig så länge utan honom

2007-11-30 @ 13:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback