Förberedelser inför morgondagen

I morgon gäller det. 08.00 skall jag infinna mig på höstens första praktik vilket är inom primärvården.
Alla dokument som behövs är nu utskrivna, den blivande matlådan står i ugnen, tofflorna framplockade och nu ska jag bara leta på och damma av min H P sjuksköterskestuderande-skylt. Får snart beställa en HP Leg. Sjuksköterska-skylt!
 
Har inte riktigt haft koll tidigare men i dag fick jag reda på att det är den 20080118 som vi tar examen. Den 16 kommer det bli party för hela klassen :D

Kommentarer
Postat av: Mams

Lycka till!!!!
Ännu mera Lagottokramar

Postat av: Hannah

Mams: tack :D kommer ni på cermonin den 18/1?

2007-09-03 @ 22:24:32
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback