Hemsjukvården

I morse fick jag sällskap i bilen av Helena. Det är bra mycket trevligare och det känns som om det går fortare att åka när man har sällskap i bilen. När jag sedan blev kvar på praktiken till 17 fick jag även sällskap hem. :D

Dagen spenderades med personalen i hemsjukvården. En del av förmiddagen åkte jag med en jättetrevlig usk. Det blev mycket hundsnack. Hon hade några slags urhundar från kambodja? eller något dylikt ställe. Tanken var att de skulle bli minhundar eller något. kommer inte alls i håg allt hon sa, egentligen kommer jag inte i håg någonting. När jag nämnde att Tristan kom från Hesiodos kennel, kände hon tydligen till Dorota (Lotta) och kenneln. Hon hade en föredetta arbetskamrat eller om det var en gammal kompis som har/hade en hoffe från Hesiodos.

Resten av förmiddagen var tråkig då personalen hade APT och jag satt mest och skumläste diverse medicinsklitteratur. Eftermiddagen mellan 14-16 var också rätt seg. I morgon är min plan att hänga på mottagingen, får se om någon känner för att förbarma sig över mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Ja, jag tackar för skjuts. Himla skönt att slippa buss eller tåg!
Och alltid trevligt att prata lagotto.

2007-09-06 @ 19:49:46
Postat av: Hannah

Helena: och tack för sällskapet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback