Heute

Det blev en informationsrik men lugn dag på BVC. Hur det fungerar på BVC var nytt för mig, intressant att veta. I morgon ska jag med sköterskan på hembesök hos en person som fick barn för en vecka sedan. På eftermiddagen ska jag förmodligen sitta och lyssna på telefonrådgivningen. Tror att det kan vara nyttigt och intressant att höra. Sedan planerar jag in någon dag med dsk på mottagningen med några eventuella hembesök samt en dag på labb för att ta prover. Sedan får jag se vad jag vill fokusera på, har ju lite möjligheter; MVC, BVC, DSK, labb och så vidare. Känns iofs som om det är dsk-arbetet jag vill fokusera på. Men att sticka folk är också roligt :D

Fasligt trött är jag. Lasagnen står i ugnen när den är färdig ska jag pilla i mig lite sedan zzzova. Kommer få äta lasagne och makaronilåda (som jag gjorde i går) i en vecka. Men jag har i alla fall matlådor.

Tristans mage är tydligen bättre, inte helt bra men i alla fall bättre. Joakim tyckte dock att det verkade som Tristan är uttråkad, jag tror att han saknar sin matte!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback