Inspirerad

I dag har Tristan och jag tagit en prommis med Helena och Tosca (+ Cimba och Helenas mamma en stund). Helena och Tosca är verkligen hur duktiga som helst på att göra olika "tricks" ex gå slalom. Vi har försökt lära Tristan men han är skeptisk, mycket skeptisk. Jag har dock blivit inspirerad av Helena och Tosca och skam den som ger sig, jag måste bli mer envis. Jag ska banne mig lära honom att gå slalom. Han är ju så jäkla lättlärd för övrigt så det borde inte vara hopplöst. Försökte även få Tristan att krypa och någon enstaka gång gick det riktigt bra. Prommisen ledde hem till Helena. Hemma hos Helena fanns det ondskefulla köttätande (lagottoätande) marsvin. Detta enligt Tristan, han tyckte att de var jätteläskiga. Han vågade inte gå fram utan stod på håll och tittade på dem, dock väldigt nyfiken men samtidigt rädd att de skulle äta upp honom. Busfröet Tosca ville mest busa men surfarbrorn Tristan tittade mest konstigt på henne. När en tennisboll kom fram blev det dock liv i luckan. Tristan lyckades få tag på bollen, bollen som Tosca också väldigt gärna ville ha. Tosca fjäskade lite och när hon försökte ta bollen sa Tristan bestämt i från att hon skulle ge fan i bollen. Sedan tyckte Tosca att surfarbrorn Tristan inte var så intressant längre. 

Tristan och Tosca är lite roliga, de totalt ignorerar varandra. När vi är inne på planen så kan man ju tänka att de kanske kunde busa lite med varandra, men icke sa nicke. Det är precis som den andre inte fanns men de brukar märka den andre då de ständigt springer in i varandra. Oj var du här! Tidigare i veckan så busade T & T med varandra i hela 5 sekunder, det  måste vara världsrekord. Tosca är som sagt ett riktigt busfrö så det är inte henne det är "fel" på utan det är min tråkfarbror som inte är det minsta intresserad av att leka.    

Kommentarer
Postat av: Yvonne& Totti & Dino

Så roligt när man har någon, som inspirerar.:)

Postat av: Hannah

Yvonne: japp det är roligt!

2007-10-01 @ 08:23:47
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Helena

Som du säger, skam den som ger sig. Han är ju lagotto, det är klart han kommer lära sig!!
Kämpa på!

2007-10-01 @ 18:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback