Inte mycket att hänga i julgranen.

Jaha då var det måndag igen, eller måndagen är snart slut. Har egentligen inte så mycket att tillägga till debatten. Vet dock inte vilken debatt, men det lät bra. Denna måndag har inneburit praktik, sista veckan på vårdcentralen, 3 dagar kvar. Tristan har varit hos dagmatte C, det märks verkligen att de gillar varandra. 
 
I helgen som var, var det utställning på Åland. Åland känns som ett liitet stenkast härifrån. Hade inte riktigt koll på när utställningen var eller när anmälningstiden gick ut men hade jag haft koll hade jag garanterat anmält dit, för ett Finuch skulle inte sitta fel ;) Får se om vi tar oss någonstans utomlands nästa år istället. Endast 11 (tyckte jag att det stod) lagottos var anmälda på åland och Lilian och hennes Magic Storm´s Florence di Romagna blev BIM och snodde därmed till sig ett cert och blev därmed FINUCH. Ett stort grattis till Lilian. 

Nu ska vi mysa ned oss i soffan och vänta på att husse ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Ska du vara ledig imorgon?

2007-09-24 @ 20:19:01
Postat av: Hannah

helena: Yes i morgon är jag "ledig"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback