morris

Det blev en supertrevlig kväll i går kväll. Problemet när man äter buffé är att man alltid äter för mycket. Vi blev så mätta att vi inte kunde röra på oss. Ett minus med kvällen var att jag fick dödsskoskav av mina skor.

När Maria skulle åka och hämta mig upptäcke hon att någon hade försökt bryta sig in hos deras grannar, de hade inte hört någonting. Maria och hennes man kom hem vid 15-tiden och när Maria sedan skulle åka ned med hissen cirka 16.40 var grannens dörr halvt uppbruten. Polisen tyckte att det var lite konstigt att de inte hört något...  

Vaknade i natt till av att Tristan låg och morrade, hörde sedan att Joakim kom hem. Och Tristan han morrade och morrade, han låg nedanför sängen och vaktade mig. När han sedan hörde att det var husse som kom hem, då blev han glad och slutade morra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback